Photoshop Romania va invita sa creati identitatea vizuala pentru un vin de colectie numit “GrandCellar”. Dupa cum bine va imaginati vinurile de colectie din gama premium sunt produse exclusiviste si se adreseaza elitelor si cunoscatorilor. Anul de imbuteliere al vinului este 1980, produs si imbuteliat de Casa de vinuri De’Cellar, felul vinului este Pinot Noir, sec.

1. Cerinte:
Crearea identitatii vizuale pentru brandul “GrandCellar”. Lucrarea trebuie sa aiba un aer nonconformist, neconventional si sa se inscrie in sfera curentul modernist. Nu se doreste o imagine clasica.

2. Ce trebuie facut:
Creatie eticheta, contraeticheta, guler (nu este obligatoriu, sa va limitati la acesta impartire a informatiei pe sticla, din moment ce se cere ceva neconventional, se pot dispune elementele sub orice forma, se poate folosi toata suprafata sticlei sau doar o anumita zona, aici aveti liber la creativitate.)

CONTINUAREA AICI