De câteva zile s-a lansat o campanie pentru biscuiţii Petit Beurre cu lapte. Am văzut printuri în metrouri şi outdoor-uri prin centru. Nimic deosebit, nişte biscuiţi “de când lumea”, care acum ne spun că au mai mult lapte. Vizualul e ok – un biscuite rupt în două, din care cad valuri de lapte, totul pe fundal roşu. Headline-ul este ceva de genul “Mai mult lapte în noii biscuiţi Petit Beurre”. Din nou, nimic deosebit.

Ce mi-a atras atenţia a fost subhead-ul sau propoziţia care apare în josul printului: “Ai acum cu 30% mai mulţi biscuiţi la acelaşi preţ“. Citind-o, mi s-a împleticit limba în gură şi mi-am zis “uite un copy scris prost, fără cap”. Aşa mi-am dat seama că un text bine scris e mai greu de remarcat, dar poate fi apreciat în comparaţie cu unul prost.

De ce textul este prost scris? Pentru că e alambicat şi nu ţine cont de nişte reguli.

Citeste continuarea pe www.copywriteri.ro