Orice copywriter şi-ar dori ca textele sau reclamele realizate de el să-i determine pe oameni să cumpere produsul, nu-i aşa?

Pentru un copywriter, a-i determina pe oameni să spună “Da!” atunci când citesc un text, reprezintă o confirmare a eficienţei. De ce? Deoarece, cu cât reuşeşti să-ţi faci consumatorul să fie de acord cu tine (spunând mental “Da!” atunci când citeşte textul) cu atât devine mult mai probabil ca el să continue să fie de acord cu tine şi la partea în care-i prezinţi oferta şi-i ceri să acţioneze. Şi pentru că oamenii sunt mari fani ai continuităţii, consumatorilor le va fi foarte greu să spună “Nu!” la finalul textului, dacă pe parcursul lui au spus de foarte multe ori “Da!”.

Cum determini consumatorul să fie de acord cu tine?

Simplu! Tot ce trebuie să faci este să formulezi întrebări, pe parcursul textului, în aşa fel încât cititorul să fie de acord (să zică “da! “) cu tot ceea ce zici. Uite câteva exemple:

Citeste continuarea aici